Mistrovství světa v basketbalu 2023

Jedna z největších sportovních událostí na světě! Společně s Go4Gold jsme po hlavičkou Fandom Factory připravili komplexní balíček zážitků pro fanoušky Mistrovství světa v basketbalu 2023, který zahrnoval pět arén ve třech zemích: Filipíny, Indonésii a Japonsko. Společně s pořadatelskými zeměmi jsme sestavili týmy moderátorů, DJ a dalších umělců pro každou arénu. Jedním z vrcholů všech 92 zápasů, které jsme produkovali během FIBA MS 2023, bylo zahajovací utkání, které hostila Philippine Arena v Manile, oficiálně největší krytá aréna na světě. Rekordní návštěva 38 155 fanoušků udělala první den turnaje naprosto nezapomenutelným. Celková návštěvnost FIBA MS 2023 byla 700 665 diváků.

Klient
Fandom Factory / FIBA
Datum realizace
2023
Web projektu

Průběh akce

Před akcí

Naším úkolem (společně s Go4Gold) bylo naplánování a realizace kompletního programu pro fanoušky před zápasy a během samotných utkání. Před zahájením Mistrovství světa jsme uskutečnili několik návštěv na místě, abychom provedli důkladný technický audit všech arén ve všech zemích. Vytvořili jsme seznam obsahu pro všechny zobrazovače v arénách, následně jsme zadávali animace a grafiky k výrobě a předávali je místním týmům v režii. Sestavili jsme kompletní týmy moderátorů, DJ, vystupujících a obsluhy v režii. Sepsali jsme scénáře a produkční plány pro každý zápas.

Během akce

Režírovali jsme průběh všech 92 zápasů podle přesně vypracovaných scénářů, zajišťující plynulý průběh. Odbavili jsme veškerý obsah na všechny obrazovky v arénách. Vytvořili jsme 67 různých typů fanouškovských aktivit a provedli 35 unikátních partnerských aktivací. Celkově jsme během turnaje zrealizovali 922 partnerských událostí. Režírovali jsme také zahajovací utkání v největší aréně na světě a zakončili akci odbavením závěrečného ceremoniálu.

Po akci

Po skončení Mistrovství světa jsme zhodnotili průběh akce a posoudili její úspěch. Proanalýzovali jsme zpětnou vazbu od fanoušků, účastníků a dalších zúčastněných. Sepsali jsme závěrečnou zprávu s doporučeními pro budoucí sportovní události a uzavřeli veškeré logistické a produkční záležitosti. Zároveň jsme udržovali komunikaci s FIBA a místními organizátory ohledně zpětné vazby a celkového vyhodnocení. Díky úsilí našeho týmu, ve spolupráci s lokálními umělci a dobrovolníky, jsme si i na základě zpětné vazby klienta jisti, že jsme celý cíl projektu na 100 % splnili.